Зміст номерів

Google Scholar

На даний момент 98 гостей на сайті
Ulti Clocks content


Tkachuk P.A., Strackeljan J. Dreidimensionales dynamisches wälzlagermodell für schadenssimulation unter variation von kontaktbedingungen

Tkachuk P.A., Strackeljan J. Dreidimensionales dynamisches wälzlagermodell für schadenssimulation unter variation von kontaktbedingungen

Hits:
2896

Answer

P.A.Tkachuk Dipl.-Ing., J.Strackeljan Prof. Dr.-Ing. habil.
Otto-von-Guericke Universität Magdeburg
Fakultät für Maschinenbau, Institut für Mechanik


 
DREIDIMENSIONALES DYNAMISCHES  WÄLZLAGERMODELL FÜR  SCHADENSSIMULATION UNTER VARIATION VON  KONTAKTBEDINGUNGEN
 
 


Підшипники  кочення  широко  застосовуються  у  найрізноманітніших  механізмах  та  машинах.  Як  потенційне  джерело  вібрацій  підшипники  кочення  є  об'єктами  багатьох  експериментальних  та  теоретичних  досліджень.  Одним  з  найрозповсюдженіших  методів  діагностики  та  моніторингу  стану  підшипників  кочення  є  аналіз  їх  вібрацій.  Дана  робота  представляє тривимірну модель підшипника кочення з врахуванням впливу пошкоджень та динамічних характеристик. Крім того, дана  модель  враховує  вплив  осьових  навантажень  та  порушення  співвісності  кілець.  Результати  моделювання  отримані  на декількох типах  підшипників  показали, що  варіації  цих  параметрів  призводять  до  значних  змін  структури  сигналу  вібрацій.  У  деяких  випадках  такі  зміни  сигналу  можуть  призвести  до  помилкової  діагностики  за  допомогою  стандартних  методів  моніторингу. У статті приведені деякі результати моделювання та розглянуті основні взаємозв'язки між ними.
 
Ball bearings are widely used elements in various rotating machinery systems and thus, as a potential source of vibration, they are  an object of numerous experimental and theoretical studies. The vibration analysis is a commonly used method for diagnostic and condition  monitoring of ball bearings. The following  paper represents a 3-dimensional dynamic model of a ball bearing for fault simulation. The
model takes into account the influence of axial load and misalignment of raceway. Simulation results obtained on several bearing types had  shown that the variation of this parameters leads to a significant change of the vibration signal structure. In some cases this changes could  lead to a wrong classification with standard techniques like envelope analysis. The paper shows some simulation results and studies these  dependencies.

 

Переглянути статтю у форматі pdf

Категорія

Tags for this item