Зміст номерів

Google Scholar

На даний момент 104 гостей на сайті
Ulti Clocks content


Zinke M., Jüttner S. Widerstandspunktschweißen von schwarz-weiß-Mischverbindungen

Zinke M., Jüttner S. Widerstandspunktschweißen von schwarz-weiß-Mischverbindungen

Hits:
2925

Answer

M. Zinke1 Dr.-Ing., S. Jüttner2 Dr.-Ing.
1 - Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg, Institut für Werkstoff- und Fügetechnik;  
2 - Volkswagen Aktiengesellschaft, Abt. Qualitätssicherung Labor Metalle

 
WIDERSTANDSPUNKTSCHWEIßEN  VON SCHWARZ-WEIß-MISCHVERBINDUNGEN

  
В  сучасному  автомобілебудуванні  та  виробництві  побутових  приладів  постає  вимога  по  виготовленню  тонкостінних  зварних  зєднань  з  оцинкованих  конструкційних  сталей  феритного  класу  із  високолегованими  хром-нікелевими  сталями  аустенітного  класу. В  обох  вищезгаданих  галузях  промисловості  контактне точкове  зварювання  займає міцну  позицію  завдяки
своїй економічності та  високому рівню автоматизації. Особливіст формування  зварних  зєднань між конструкційними сталями  та  високолегованими  хром-нікелевими  сталями  за  допомогою  контактного  точкового  зварювання  полягає  у  зміщенні  розплавленого  ядра  вбік  аустенітної  сталі,  внаслідок  різних теплофізичних  властивостей  зварюваних матеріалів.  Також  через
перемішування металу в зоні розплавленого ядра та через дифузійні процеси, що відбуваються на лінії сплавлення збоку заготовки  з  феритної  сталі,  можливе  підвищення  твердості  в  цій  зоні  та  зниження  міцності  зварного  зєднання  вцілому.  Слідуючою  проблемою є можливість підвищення твердості високоміцних феритних сталей в зоні термічного впливу та утворення тріщин. В
даній роботі представлені результати дослідження  вище  згаданих проблем при  зварюванні конструкційних феритних сталей  із  високолегованими  хром-нікелевими  сталями  аустенітного  класу,  наведені  рекомендовані  параметри  зварювання,  а  також  досліджені структурні перетворення в залежності від різних програм контактного точкового зварювання.
 
In vehicle construction and in appliance industry joints between  thin plates of high-strength and ultrahigh-strength ferritic steels  with high alloyed austenitic CrNi steels can be necessary. In both fields of industry the resistance spot welding is an established welding  process because of its high automation and efficiency. The specifics of dissimilar welds between autenitic and ferritic steels are, on the one
hand, the different thermophysical properties, which can generate a displacement of the welding spot in the austenitic material. On the other  hand there is the possibility of the occurrence of a undesirable increase or decrease of hardness in the welding spot or at the fusion line to  the ferritic steel. This is caused by the combination of materials used and the associated diffusion processes. Further specifics can be an  increasing hardness or the occurrence of cold cracks in the heat affected zone of ultrahigh-strength ferritic steels. The article presents  selected results to the mentioned problems and provides information about achievable welding ranges, possible mode fractures and hardness  values as well as changes of the material characteristics depending on different welding programs.

 

 pdf 

Категорія

Tags for this item